با من بمون

چشماتو باز کردی دنیام زیر و رو شد

چشماتو بستی و باز تاریکیام شروع شد



موهات کهکشونات چشمات ستاره هاتن

منظومه های شمسی جفت گوشوارهاتن

 کی بین مهربونا مثل تو مهربونه

نا مهربونی با تو بد نیست بد شگونه


با من بمون با من بمون با من بمون با من بمون با من بمون

شب بود و خسته بودم چشامو بسته بودم

خورشید سر زد و من پیشت نشسته بودم


چشامو باز کردم دیدم ازت خبر نیست

دیدم برام تو دنیا از تو عزیز تر نیست


با من بمون با من بمون با من بمون با من بمون با من بمون.....
 




نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت18:35---17 بهمن 1391
خیالت همیشه هست اما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 ا 19:39 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.